Twee keer bezoek en mooi weer! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van liannemelissa - WaarBenJij.nu Twee keer bezoek en mooi weer! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van liannemelissa - WaarBenJij.nu

Twee keer bezoek en mooi weer!

Door: Lianne en Melissa

20 Mei 2007 | Spanje, Salamanca

Buenos dias!

Hier weer even een update, was wel weer nodig want we hebben intussen al weer twee keer bezoek gehad! We beginnen met vorige week vrijdag, toen Hedwig en Heleen langskwamen voor een weekend. Na een weer niet zo soepele reis hierheen (bussen die niet gaan, taxi's die een beetje duur waren etc;)) waren ze dan eindelijk eind van de middag bij ons. ook zij hadden weer wat leuke dingetjes meegenomen en als grote klapper natuurlijk de Safari, altijd goed! Eerst maar even gechild, pizza besteld en 's avonds uitgeweest, al waren we allemaal erg moe. Was supergezellig, vooral Camelot viel weer in de smaak. Nadeel was wel dat ze geen Spaans spreken en nog irritanter was dat geen enkele Spaanse jongen de woorden: NO ESPANOL begreep. Whaha! Hoogtepunt was de terugweg door het park, daar vierde iemand nog een feestje in de bosjes :s (tja!).
Volgende dag natuurlijk naar het centrum gegaan, terrasje gezeten, beetje geshopt en heerlijk op het plein gelegen. Kwam nog een groep jongens langs (vrijgezellenfeestje met aanstaande bruidegom verkleed als ballerina), hebben we nog even mee geroeid (zie foto's). Onwijs gelachen en een uitnodiging om wat met ze te drinken toch maar afgeslagen...
's Avonds natuurlijk weer uitgeweest en weer naar de chupi en Camelot geweest, weer erg leuk (Jamon, Jabon en la Castilia es MUY grande, alleen voor kenners leuk en valt niet uit te leggen;)). Zondag lekker uitgeslapen, nog even de kathedraal in geweest, weer op het pleintje gelegen en nog ff een biertje gedaan in Oharas, om vervolgens uit eten te gaan in een leuk restaurantje met lekker eten en muziek, alleen de WC was het huisje geworden van een dode EN levende kakkerlak. Bah! 's Avonds weer lekker gechild en hebben ze nog even kennis gemaakt met Kike. En de volgende dag was het alweer tijd om te gaan...was een superweekend (doen we in Nederland snel weer over!).

Er komt heel snel weer een bericht (misschien vandaag nog wel) want deze week zijn de ouders van Lianne weer geweest. Maar anders wordt het zo'n lang verhaal ;).

Dikke kus, Melissa en Lianne

• 20 Mei 2007 - 14:31

Hammetje:

Hey hey how ya doin´..
    Zo... Zo lijkt het bijna alsof we een heel druk weekend gehad hebben. Hoe hebben we het in hemelsnaam gepresteerd om ook nog ongeveer 40 uur te slapen(zo voelde het tenminste hihi) Maar we hebben wel een superweekend gehad!! En dan nog het nieuws erachteraan dat jouw terugvlucht geboekt is, dus het Nederlandse weekend komt er gauw achteraan! Nais one..
    Geniet nog maar even van alle rare Spanjaarden en als ik nog eens langskom zal ik eerst een spoedcursusje Spaans voor beginners volgen. Scheelt een hoop verwarring. (maar misschien ook een hoop slappe lach haha)
    Dikke kuss!!

• 21 Mei 2007 - 07:44

Jas:

heee wat een leuke foto' s!!
    ziet ernaar uit dat jullie het super hebben gehad!
    heeele dikke kus
    mis jullie

• 21 Mei 2007 - 08:50

Kelly:

Ik zal ook maar weer eens een berichtje achter laten, anders denken jullie dat ik het niet lees ;) Ik vind het leuk om weer eens wat te lezen en het zal een gezellig weekend zijn geweest! en jeeeeehhh de terugreis is geboekt! ;)
    dikke kusss

• 21 Mei 2007 - 09:56

Heleen:

Hey dames,
    Het lijkt idd of we heel veel gedaan hebben dat weekend, haha. K vond het echt een super weekend, alleen voor ik het wist was ik alweer thuis. Bedankt voor de foto's!!!
    Nog maar een paar weekjes, dan gaan weer met z'n allen naar Japie!
    Nog heel veel succes met alle schoolactiviteiten en zie je snel in weer in Holanda!
    XXX

• 21 Mei 2007 - 13:11

Lotte:

Hai,
    Ik had ook al verhalen gehoord van de 2 dames die op bezoek waren geweest! Nu ist helemaal volledig! Is zo te horen en te zien een superweekend geweest! De laatste paar weekies komen eraan! Geniet ervan!! en natuurlijk tot snel ;-)!!
    Kus Lot

• 21 Mei 2007 - 17:22

Corry:

Owhhhh wat een leuke foto's, we hadden al het eea gezien, maar deze dus niet. Ons weekend bij jullie was natuurlijk ook erg leuk, maar dan wel van een totaal andere orde dan die van jullie. Wij hebben meer aan "cultuur" gedaan, ahum. Hoewel mijn omhelzing met die Spaanse reus daar kan Heleen echt niet tegenop, maar die foto volgt hopelijk nog.
    Tja dames, en dan zal er nu hard-hard-hard gewerkt moeten worden. Zet hem op, jullie kunnen het!!!!
    Besosjes van ons