En weer bezoek (beetje laat, sorry!) - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van liannemelissa - WaarBenJij.nu En weer bezoek (beetje laat, sorry!) - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van liannemelissa - WaarBenJij.nu

En weer bezoek (beetje laat, sorry!)

Door: Lianne en Melissa

25 Mei 2007 | Spanje, Salamanca

Hola allemaal!

Beetje vertraging weer, maar we moesten natuurlijk nog even vertellen over het bezoek van de ouders van Lianne! Was alweer de tweede keer dat ze langsgekomen zijn (en voor Lianne's moeder zelfs de derde keer!), was weer erg gezellig!
Was nog een spannende reis vorige week woensdag, want door het slechte weer in Nederland en België hadden ze bijna het vliegtuig gemist...gelukkig is het allemaal goed gegaan en waren ze 's middags al bij ons. We hebben het toen erg getroffen met het weer, want nu is het alweeeeer slecht :(. 's Avonds uit eten geweest op een heel gezellig terras met heerlijk eten (bij het restaurant waar we ook met Hedwig en Heleen waren, deze keer geen kakkerlakken gezien gelukkig), een leuke ober en een gezellige groep Portugese wielrenners. Dick raakte in gesprek met ze, met een paar woorden Spaans, wat Frans en een hoop gebaren was dat geen probleem! Erg gelachen en zelfs nog met ze op de foto gegaan! We zijn ook nog met Corry en Dick naar Zamora gereden, erg leuk stadje waar we -heel bizar- op een terras terecht kwamen met een grote groep Belgen en een tafel Nederlanders...hoezo toevallig! Werden door de Belgen nog uitgenodigd voor hun kooroptreden 's avonds in de kathedraal van Zamora, maar dat toch vriendelijk (nee bedankt!) afgeslagen...Corry en Dick zijn ook nog een dagje naar Avila geweest, schijnt ook erg mooi te zijn. Wij konden helaas niet mee, want er moest natuurlijk geleerd worden. Vrijdagavond weer uit eten geweest en deze keer met Kike erbij, was ook supergezellig! Daar kwamen we toevallig een meisje tegen dat we kennen van IBL, zij studeert in Madrid en was toevallig voor een dag in Salamanca! Daarna zijn wij nog samen met Kike wat gaan drinken en op de terugweg naar huis (wie mooi wil zijn moet pijn lijden-schoenen van Melis zaten niet echt lekker) bedacht Lianne dat ze Melissa het laatste stukje de straat in wel op dr rug kon nemen...niet dus, waarna we samen achterover klapten...ongeveer heel de straat wakker gemaakt door ons histerische gegil...en nee hoor, we werden niet meteen overeind geholpen door Kike, die moest eerst nog even foto's maken van ons (helaas/gelukkig hebben wij die niet).
Waren een paar heerlijke dagen met veel zon, terrasjes, shoppen en natuurlijk tapas ;).
Tja en het einde zit er nu echt bijna aan te komen...zijn op dit moment druk aan het leren voor de examens, de eerste hebben we vrijdag de 31e...de laatste 7 juni, dan nog lekker een paar daagjes relaxen hier en 15 juni gaat Melissa, 17 juni Lianne en dan is het gedaan met ons avontuur in Salamanca. Maar uiteraard houden we jullie voor die tijd op de hoogte van wat we hier nog meemaken. Tot de volgende keer, zal wel na de examens worden!

Un beso, Melissa en Lianne

• 25 Mei 2007 - 21:15

Zella:

kan nie wachten tot je terug komt hahaha...maak het nog ff super die laatse weken schaT!

• 25 Mei 2007 - 22:25

Corry:

Ik mis mijn reus!

• 25 Mei 2007 - 22:53

Nera:

hey meiden!!! we komen ongeveer zelfde tijd terug, ik ben de 17de ook weer in NL:)...we moeten dan egt ff terrasje pakken :)..
    suc6 met jullie examens, gaat goed komen jullie kennende :D hehe
    KUS

• 31 Mei 2007 - 17:34

Hedwig:

Uit met de pret, aan de studie jullie!

...
    Haha ja he... Succes met de examens!
    Dikke kus, enjoy!!