Demasiados chicos - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van liannemelissa - WaarBenJij.nu Demasiados chicos - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van liannemelissa - WaarBenJij.nu

Demasiados chicos

Door: Lianne en Melissa

31 Januari 2007 | Spanje, Salamanca

Bueno Bueno Bueno!!!

Daar zijn we weer, met niet zo heel veel meer te vertellen, maar we gaan ons best doen.
Eerst het weekend...lijkt al weer zo lang geleden, toch nog maar even ophalen.
Vrijdag en zaterdag dus uitgeweest. Vrijdag was niet zo heel bijzonder (denken we) want we kunnen ons er vrij weinig van herinneren. Zaterdag heel de dag gaar geweest en waren niet echt van plan om uit te gaan, dus hebben we maar film gekeken (Dirty Dancing 2, errug leuk en aanstekelijke muziek). Toen de film was afgelopen hadden we zoiets van ja ho es even, het is zaterdagavond! Zijn dus op het laatste moment gaan tutten en aankleden, was inmiddels 1 uur, en werden ontzettend melig van elkaar, wat ervoor gezorgd heeft dat het een zeer geslaagde avond werd. Dat soort avonden, wanneer je er niet te veel van verwacht of niks gepland hebt, worden vaak het leukst. Zijn eerst naar Cum Laude gegaan, waar vreemde mensen rondliepen en dit maakte ons (hoe kan het ook anders) nog meliger dan we al waren. Daar hebben we ook "gepraat" met de 5 jongens van de foto. "Gepraat" tussen aanhalingstekens omdat de één omverstaanbaar was, de ander niet geinteresseerd was in praten en weer een ander zo uit z'n mond stonk dat we gewoon simpelweg geen gesprek aan konden gaan. Na een tijdje hadden we het wel weer gezien daar en zijn we toch maar weer in Camelot terechtgekomen. Meteen viel ons al een blonde jongen op, die genoeg gedronken had en volgens ons echt een Nederlander moest zijn. Aan bepaalde mensen zié je gewoon dat ze kaaskop zijn zeg maar. Maar goed, hij verdween en Melis raakte in gesprek met een Ier, terwijl Lianne werd aangeklampt door een Noorse hobbit (gelijkenis was treffend!), die erg goed Engels sprak en zelfs een beetje Nederlands. Was erg leuk! Toen we met hen uitgesproken waren kondigden de volgende twee zich alweer aan (niet de knapste zoals jullie allemaal hebben kunnen zien, maar daar gaat het niet om). Melis heeft gezellig gekletst met "de Chinees", terwijl Lianne werd lastig gevallen door de ander, die "nog nooit een Nederlands meisje had gezoend dus persé met dr wilde zoenen". Nee, dan houdt het meteen op natuurlijk, daar houden we niet van! Ondertussen was Fernando ook weer binnen gekomen met Alvaro (vriend van m). Toen dook de "Nederlander" weer op en hebben we hem tot op z'n ID toe ondervraagd, want we konden er maar niet over uit dat hij Spaans was. Lang, blond haar, blauwe ogen...en het heette Javier :s. Maar hij sprak perfect Spaans dus we hadden ongelijk. Melis raakte lekker aan de dans met weer een andere jongen, terwijl Lianne niet meer van onze Spaansekaaskop afkwam want die wilde ook wel een beso. Kortom, demasiados chicos om op te noemen.

Zondag weer gaar, 's avonds is Lianne nog met Fer naar de bios geweest (Apocalypto), erg mooie film en helemaal ondertiteld in het Spaans, wel zo fijn want van die Spaanse stemmetjes op de tv worden we helemaal lijp.

Maandag is een zwart gat...

Gisteren zijn we naar een voorlichting voor buitenlandse studenten geweest, niet veel wijzer geworden behalve dan dat er ook de mogelijkheid is om seksuele voorlichting te krijgen of een cursus stoppen met roken te volgen...how bizar! Oh ja, en je kan fietsen huren!

Jesús, onze huisbaas, was nog zo aardig om een extra bank voor ons te regelen, dus vanochtend (precies toen Melissa onder de douche stond) kwamen twee jongens de bank brengen...wiehoeee wat was die ene leuk! Hebben meteen gekeken naar onze lekkende verwarming en de magnetron en tv uit het rommelhok meegenomen (jij ook weer blij Corry) dus ons huisje is weer mooier geworden.

Vandaag moeten we voor het eerst op de universiteit zijn, nu maar hopen dat we eindelijk ons rooster krijgen...

Bueno, genoeg voor nu. Hasta Pronto!!!

Besos....Melissa en Lianne

• 31 Januari 2007 - 12:21

Jas:

haha jullie vermaken je wel!!!have fun!!
    kus jas

• 31 Januari 2007 - 14:23

Corry:

jaja, mams weer blij en nou het rommelhok nog verder opruimen ;) Daar wachten jullie zeker mee tot ik weer kom!
    En jullie dachten dat het echte leven in Salamaca al begonnen was????.......
    Nou volgens mij begint het vandáág pas echt -> op de universidad.
    SUCCES!! Kus

• 31 Januari 2007 - 14:55

Heleen:

Het lijkt wel of je op vakantie bent, het is maar goed dat je vandaag naar deuniversiteit moet!! Haha ;) Ik moet trouwens niks zeggen, want ik ben vrijdag, zaterdag en zondag uitgeweest en dat was ook errug gezellig haha!!! Veel plezier, dikke kus XXX

• 02 Februari 2007 - 12:11

Marcel:

Hé Lianne,

het heeft even geduurd maar dan toch ook even een berichtje uit Hoornaar.
    Ik heb nog niet de tijd gehad om al; je verslagen te lezen, maar aan de foto's te zien vermaak jij je prima daar. als ik de verslagen heb gelezen zal ik nog wel eens een berichtje achterlaten, maar nu weer snel aan het werk.
    Groeten Marcel

• 02 Februari 2007 - 14:09

Lotte:

Hey!! Haha, bizar die spaanse jongen, met nederlands uiterlijk!! Javier... zo heette die jongen van dirty dancing ook!! Echt leuke film, en je raakt helemaal in de sfeer om te gaan stappen ;-)! Het stappen klinkt daar erg gezellig... wie weet als ik geld en tijd heb kom ik ff langs!! Mijn weekend is vandaag weer begonnen, heerlijk!! Veel plezier en succes verder met de studie... en geniet van het weekend ;-)!! Liefs Lot

• 03 Februari 2007 - 20:29

Kimberley, Cherise:

Heee!
    Mooie bank hoor!
    Jullie moeten niet te veel stappen he met hetzelfde shirtje :P

Kus kimberley & Cherise

• 06 Februari 2007 - 09:15

Job:

Heeeeey klinkt wel erg gezellig daar. Moeten we miss toch maar eens komen stappen.
    Tom ga jij nou nog die kant op?

als het meezit hebben jullie gewoon 3 dagen unie
    4 dagen weekend!

Veel plezier nog ow euh ja en studeerse ook he. haha

• 06 Februari 2007 - 21:49

André:

he meiden, leuk dat jullie nog zoveel leuke dingen kunnen doen. is niet voor iedereen weggelegd. maarja veel plezier en we houden nog wel contact (diegene weet wel wie!!). kusjes ..........

• 28 Februari 2007 - 08:24

Said:

Heey dames, zo te horen gaan jullie wel los, houden jullie wel een beetje voor mij over xx ;)